follower. :)

Assalammualaikum :) Welc0me t0 my bl0g. Aku suka p0st entry mengikut apa yg terlintas kat dalam 0tak aku. And of course semua cerita pasal diri aku. Aku suka pasang background music kat bl0g aku dan selalu tukar2 ikut mo0d. WARNING ; PUBLIC DIARY.

Saturday, June 26, 2010

nape die cam tu??

waa!! da lme x conteng2 kt blog..rindu r..haha..xD
mcm2 la yg blaku sena ny..cume xsempat nk cer je..

n lately,ak usha la laman web sosial x-bf ak..nk taw ap ak jmpe??

Weh..!! tekejot gile kot..ak xtaw la plak die smoke..tp rse ny da lame kot..
alahai...sdey tgk die jd cm2..

xtaw la npe ak still syg die..cmne nk lupe uh?
da pnt kot busy kn diri ni..tp kdg2 teringat gk..nk kte tyme couple tu hbat cm org lain,xjgk..
tah la..kalu la die taw ap yg ak rse skrg,..isy,tah la!!
ak je kot yg syok sndri..xske la cmni!!

k,tak pe la..mybe ad hikmah ny kot clash ngn die dlu..ak jgk yg mnx clash tuh..so,kene tanggung la ap yg kite wat kn??

rse insaf bce ayat ni..
Menangisi perpisahan akibat gagal bercinta adalah satu pembaziran mutiara jernih kita dan juga menguji sejauh mana kebodohan kita tetapi dengan menangisi dan menyesali akan dosa kita lantas meminta pengampunan dariNya akan lebih menjamin dunia dan akhirat

3 comments:

nusha said...

salam..
biasala tu..
kenangn lama..

.::IR alif::. said...

And singing life is all that we need
But the lies is all that we see
Raise your hands high up in the sky
Missing secrets you will find
In your heart...

.::nisa::. said...

nmpak ny kngn lame kne tukar ngn kenangn2 baru...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

enjoy! ^.^