follower. :)

Assalammualaikum :) Welc0me t0 my bl0g. Aku suka p0st entry mengikut apa yg terlintas kat dalam 0tak aku. And of course semua cerita pasal diri aku. Aku suka pasang background music kat bl0g aku dan selalu tukar2 ikut mo0d. WARNING ; PUBLIC DIARY.

Thursday, September 9, 2010

Selamat Hari Raya~~!! @ Trial JPN!!!

ap2 pn..raye lbih pnting..!
hakhakhak..!



sedar xsedar, taun ni last smbut raye as a school student..
huh~..(-_-")
ramadan pn hmpir belalu..sedih ny bile bulan barakah ni bakal meninggal kn kite..
alamak!!
lepas ni syaitan terlepas la??
ujian~..


lepas ni,mesti dn pasti akn merindui bulan ramadan..
ALLAHUMMA BALIGHNA FI RAMADHAN..
semoga kite ditemukan lagi dgn bulan ramadan pada tahun2 yg akan datang,,
ameen~..

sekali lagi,,


oppss,jgn lupe~..
yg dok amek exam tuh..study!!
da xbyk mase utk kite..
(dok nasihat org,sndiri pn xgrak..haha!)
so,sme2 la kite berusaha utk TRIAL JPN nnt..
semoga dpt keputusan yg cemerlang..
ameen~..
=)

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

enjoy! ^.^