follower. :)

Assalammualaikum :) Welc0me t0 my bl0g. Aku suka p0st entry mengikut apa yg terlintas kat dalam 0tak aku. And of course semua cerita pasal diri aku. Aku suka pasang background music kat bl0g aku dan selalu tukar2 ikut mo0d. WARNING ; PUBLIC DIARY.

Tuesday, December 28, 2010

24 hours at Cameron Highland~..

pade jam 3 ptg 26/12/2010..kami sekeluarga menuju ke highway plus..tanpe mengetahui arah tujuan..
ak: abah,kite nk g mane ni?
abah: entah..abh bawak je..nk g mane ni?
(wat der?? ak tny,die tny balik..mane jwpn ny?? ap yg berlaku nih..tp kitorg,ak dn rosie nana da siap2 kmas bju la..atas arahan mama sblum ny..)
mama: tah..belok je la sini.. (ketika di satu simpang..)
setelah beberape jam,kami tibe di kaki (bukit ke gunung??) cameron..tepat jam 7 mlm,tibe la kami di Brinchang..serius!! sejuk giler!!
mlam tu jugak jlan2 kt pasar malam..makan ais krim! dlm keadaan yg sejuk,mkan ice cream,mmg heaven giler!!
esok pg ny kami berjalan2 kt pasar pagi plak..ats lg dri Brinchang..

menarik giler..
subhanallah~..
duta madu..haha!
omg! byk ny sayur..
pilih2!
ad rupe body guard x?? (0_o)
yg mane satu ek??
tah ap bende tah..
cantik kn?? padahal dried fruit je..
sayur2..!
lepak jap kt Lata Iskandar..

tepat jam 5 ptg 27/12/2010,kami menuju pulg ke klang..
gambar2 ni je la yg ak mampu bg kt korg..kalu nk strawberi ke,nk sayur ke,mmg mustahil la nk hantar kt rumah korg..maaf la eh..

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

enjoy! ^.^