follower. :)

Assalammualaikum :) Welc0me t0 my bl0g. Aku suka p0st entry mengikut apa yg terlintas kat dalam 0tak aku. And of course semua cerita pasal diri aku. Aku suka pasang background music kat bl0g aku dan selalu tukar2 ikut mo0d. WARNING ; PUBLIC DIARY.

Tuesday, January 18, 2011

tahniah!!!

tahniah beribu tahniah ak ucap kn tok semua kawan2 ak....!!
sungguh, BENAR ! ak sangat sangat sangat berbangga dgn korg!!

kpd sahabat yg bernama muhammad izzat, tahniah kerana berjaya dpt scholarship mara n dpt asasi kt UTP n da start da pn!! serius..ak benci ko,sbb ak jeles ngn ko!!

selain itu,tahniah juga kpd sahabat2 ak yg da bekerja tuh~..ramai gile kt Parkson Klang..ad yg kt jln TAR..ad yg kt kdai dobi..kdai roti...tesco..mcd..kdai baju..kdai runcit..cikgu tadika..cikgu taska..cikgu persendirian..cikgu tuisyen..keje ladang getah..mcm2 lg la..bes la sbb dpt xperience! plus dpt duit~..$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$..HAHA..

yg bakal dpt lesen tu..tahniah la juge~..huhu

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

enjoy! ^.^