follower. :)

Assalammualaikum :) Welc0me t0 my bl0g. Aku suka p0st entry mengikut apa yg terlintas kat dalam 0tak aku. And of course semua cerita pasal diri aku. Aku suka pasang background music kat bl0g aku dan selalu tukar2 ikut mo0d. WARNING ; PUBLIC DIARY.

Wednesday, February 23, 2011

Menyesal...

cam ni la bile da lame x membuat coretan kt cni..haha..

ak rase mcm nk kongsi sebuah lagu kt korg..memule dgr mmg la lagu ni mcm LAGHO kn, tp bile korg hayati dn teliti lirik ny, kite bley jadikn lagu ni kpd mengingati ALLAH! ala~,mcm lagu yg Amir Arief dgn Abbas nyanyi ari tuh.. lagu Anuar Zain.. ap hah tajuk die?? http://matcuoi.com lupe la..

ermm,, xkesa la.. ok! lagu yg ak nk share ialah 6ixth Sense-MENYESAL..
jom tgk lirik die..http://matcuoi.com


x pernah ku fahami ertiMu pada ku
xpernah ku mengerti hadirMu untuk ku
rasa yg pernah Kau bagi
cinta yg telah Kau beri

setelah ku terjatuh baru ku sedari
bertapa Kau kekasih hingga hujung hati
rasa yg setia menanti
cinta yg x akan pergi

c/o
menyesal ku akui tak terima cinta Mu
dan kini Engkau pergi meninggal kn hidupku
terlambat ku akui berertinya diri Mu
kerna hanya diri Mu Sang Pencinta
penawar perihku

hanya diriMu.......
tulus cintaku......

ulang c/o

sanggup cinta pengusap tangisku..

semoga Allah x kn meninggal kn kite..
renung2 kn dan slamat termenung..http://matcuoi.com p/s: jgn merokok!

2 comments:

soya bean 4eva said...

t0l2..sebnarnya diri kite yg wat lagu tuh lagha ke x..
like ur post nisa..

.::nisa::. said...

^.^ tq!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

enjoy! ^.^