follower. :)

Assalammualaikum :) Welc0me t0 my bl0g. Aku suka p0st entry mengikut apa yg terlintas kat dalam 0tak aku. And of course semua cerita pasal diri aku. Aku suka pasang background music kat bl0g aku dan selalu tukar2 ikut mo0d. WARNING ; PUBLIC DIARY.

Wednesday, March 2, 2011

DuRp dArp duPp daPp!

wah~..da bulan MAC da weyh? http://matcuoi.com adakah ini satu mimpi? ini serius~..(haha..berjangkit dgn wonder pets..) gile berdebar..camni ke rase lepas beberape bulan amek Sijil Pelajaran Malaysia?? time Penilaian Menengah Rendah xde la cmni sgt kot...(wah! skema..hahaha!!)

x taw la kalu ak sorg je yg rase cuak cmni, tapi ni da gelabah lebih dari kene pinang! oppss~..sensitive issue..yela,masing2 da hbes spm kn..itu je la yg dipikir kot.. eh? eh? i nak blaja dulu, nak keje, nak ad kete sndiri(pdahal lesen pon xamek lg..), nk ad umah/apartment sndiri,,baru i pikir psal kawen2 nih..ok? (wah~! tinggi cite2 ak..)

tapi! lain la kalu yg dtg minang ak tuh, da ad mende2 keperluan di atas, plus ad ciri2 selanjut ny, insyaAllah la, akan dipertimbangkan...HAHAHAhttp://matcuoi.com

ok..! kmbali kpd tajuk, asal la mereka2 nih dok sibuk sgt jd 'bomoh2 yg x bertauliah' (bak kate kawan ak..), dok teke tarikh tu, teke tarikh ni..smpai ad buat contest la bagai..ooppss!! hehe..tp bile sampai tarikh yg dorg teke tu, xkua pn kt brite ke ap kn..biase ny klua la tjuk utame akhbar2 tempatan or berita2 tv yg mcm nih;

"Kolej Islam Sultan Alam Shah Sekolah Terbaik Malaysia Untuk SPM 2010"

amiin~..(meh doa ramai2, kalu da lbih 40 org, doa dlm hujan pulak, InsyaAllah la termakbul~..)

makin di target tarikh, makin kasi org gelabah saja..

doa kan yg terbaik utk ak!! tq..(^.^)

p/s: mane tah baju skolah ak?? tudung??!! tudung??!

7 comments:

soya bean 4eva said...

ameen~insyaAllah..
aku pun x tau mne baju sekolah aku letak..
aku pun glabah gak~
sume x-SPM victim kompem glabah...

.::nisa::. said...

konpem!

Hanna Adzhar said...

"Siap ada yang buat contest lagi."
Siapa pulak yang layan contest tu? HEHE

Sabri said...

aminnnnnnnnnnnn...........
)(*&^%$#@#$%^&*(&*^%$#$%^&##& (keyboard rosak kene hentam)

.::nisa::. said...

hanna: ak layan sbb mengenangkn tuan pny contest tu member ak..hekhek...

Sabri said...

ececeh... hahaha

Hanna Adzhar said...

HAHA.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

enjoy! ^.^