follower. :)

Assalammualaikum :) Welc0me t0 my bl0g. Aku suka p0st entry mengikut apa yg terlintas kat dalam 0tak aku. And of course semua cerita pasal diri aku. Aku suka pasang background music kat bl0g aku dan selalu tukar2 ikut mo0d. WARNING ; PUBLIC DIARY.

Friday, March 4, 2011

promote blog?

memandangkan beberape hari yg lalu,
rakan blogger (j!wAmUs!k) ak mem'promote' blogger2 yg lain,
jadi,, ak pn nk la jgak promote blog org kn?

ak rase blog2 dibawah sgt bez kerana;



.

....

........

...........

.......

....

.

........

.....

...

.

.

korg bukak la sndiri..tgk eh..



utk pngetahuan, kedua2 blog ini mempunyai theme yg berbeza..

SANGAT BERBEZA..!

so, better bukak ikut susunan..

ok?

sekian..

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

enjoy! ^.^