follower. :)

Assalammualaikum :) Welc0me t0 my bl0g. Aku suka p0st entry mengikut apa yg terlintas kat dalam 0tak aku. And of course semua cerita pasal diri aku. Aku suka pasang background music kat bl0g aku dan selalu tukar2 ikut mo0d. WARNING ; PUBLIC DIARY.

Saturday, April 23, 2011

berjaye~

Assalammualaikumwarahmatullahiwabarakatuh.

berkalung-kalung penghargaan buat semua reader blog ak!!
x kesah la, silent readers ke, active readers ke kn,
yg pasti,
ak saaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaayang korg!
<3<3<3

btw,
ap yg berjaye kn?

HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA
*gelak bangge :D

tercipta lah satu lembaran sejarah
di dalam rumah nisa~
*lagu nasyeed zaman dolu2. kauorang penah dgr?
haha

psst,
ak berjaye masak lah~~.

hahaha

sedap eh.
x tipu.
nk bg rase, x boleh la kn.
ak bg tgk gmbar je.
spaghetti with carbonara sauce.
ngee~ :)

mmg la x mcm chef2 buat kn,
tp,
memandangkan saye, Nisa,
x brape mempunyai tangan seni memasak,
ia menjadi sedap,
secukup rase.
haha.

sekian,
tamat sharing.
smile :)

5 comments:

.::nisa::. said...

yg pasti ny, dgn bantuan rosliyana lah. haha

ABAH said...

waa~tahniah nisa!!!nampak sedap tuh!!slurrrpp!(tarik air liur!)hahahaha

.::nisa::. said...

wahaha. mmg sedap. tp kurg creamy lah. pasni, konpem ber tambah2 sedap!

MUHAMMAD BIN SIFYAN said...

benda mudah...
ramai je kot leh buat...
speghetti cm tu...
ingatkan masak gulai ke kari ke...

.::nisa::. said...

deyh~, kn ak da ckap, ak bkn ny pndai masak! so, slow2 la blaja. kire ni kejayaan pertama ak lah.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

enjoy! ^.^