follower. :)

Assalammualaikum :) Welc0me t0 my bl0g. Aku suka p0st entry mengikut apa yg terlintas kat dalam 0tak aku. And of course semua cerita pasal diri aku. Aku suka pasang background music kat bl0g aku dan selalu tukar2 ikut mo0d. WARNING ; PUBLIC DIARY.

Tuesday, April 12, 2011

welcome to the family! :)

my wish to kak hawa.
hehe :)

alkisah bermula la cerita, pd 8.4.2011, saye balik kampung *again n again*..tp kali ni sbb ad kenduri kawen lah kn..pokcik yg paling last dlm family ayah ak..jd mlas nk cerite panjang lebau, biar lah gambar2 mencerite kan segalanya.. *ececey..haha


ye! kanak2 ini suke di ambil gambar ny ye..

kpd ibu Damia, cik Dah,
maaf lah, saye x letak kt fb..sbb mmg niat nk letak kt blog..hehe
layan je lah ye? :)


saye memperkenalkan, dari kiri,
Qaseh, Farah @ Cempaka @ Manje, Damia.

*mereka sgt aktif sbnr ny! gambar yg x bergerak menampak kan mereka sgt baik.. -.-" huh.


bilik pengantin.
oopps! maaf lah kpd pengantin, saye curik2 amek gmbar..hehe
*rosie nana yg suruh.
haha


pelamin.
*of coz la semua org tahu kn?
heh


ad motor2..
biase lah, geng abah kn.
byk lagi motor2 tu sbnr ny, tp segan nk amek gmbar byk2..
*saye kn pemalu..hehe


tu dia~..
pengantin sudah smpai.


biru je mate ak..


ahha! susah taw nk amek gmbar nih!
*bkn ap, sebagai seorang yg pemalu, ia merupakan satu kejayaan yg besau.

rosie nana kene bayar ak utk gmbar2 nih!

sekian, itu saje lah cerpen saye pada hari ini..ouh! sanding2 sume ni pada 10.4.2011. nk menunjukkan bahawa 3 hari saye berkampung di kampung. dan sbb itu lah saye lame x on9. hehe. *ad org rindu ak!*

dan hari ini, saye baru baik demam.. huh. -.-"

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

enjoy! ^.^