follower. :)

Assalammualaikum :) Welc0me t0 my bl0g. Aku suka p0st entry mengikut apa yg terlintas kat dalam 0tak aku. And of course semua cerita pasal diri aku. Aku suka pasang background music kat bl0g aku dan selalu tukar2 ikut mo0d. WARNING ; PUBLIC DIARY.

Tuesday, May 10, 2011

new family member :p

pada 7 mei lalu, kami, en.muhamad dan sekeluarga amat gembira dgn kehadiran AHLI BARU dalam keluarga kami.

sesungguhnya kami sangat mengalu-alukan kehadiran mereka!
:D

jadi, ak, nisa yg penyayang,
di pertanggungjawabkan utk menjaga dgn memberi makan, memandikan, membelai, dan bermain-main dgn mereka selagi ak masih di rumah,
sementara kakak ak, rosliyana, menghabiskan paper2 exam nye.

hal ini demikian kerana,
pada asal nya, ahli baru ini,
kepunyaan Rosliyana dan juga Nur Ally Amylin.
so,
ak TERPAKSA menjaga mereka.

utk pengetahuan semua,
KELUARGA BARU ni jugak lah,
merupakan
EXPERIMENT ak.

experiment tentang;
bacteria growth.

setelah mengingat kembali,
factors that influence bacteria growth (science form 5),
ak menjadi lebih berhati-hati utk menjaga mereka.

hal ini disebabkan oleh,
mereka
tinggal
di
dalam
AIR.

jd,
senanglah bakteria nk tumbuh kn?

terpakse lah rajin membasuh kolam dorg.

sabar je lah.

ok,
representing to all of you,

.
.
.

Cici~!

and

Dora~!

ye,
mereka ialah
turtles~.

bkn ninja turtle ok?

tah bile tah nk besau.

sekian. :)

4 comments:

Liyana said...

duhhhh ~
cici????
kau menghina ak nampaknya..hahaha :D

MUHAMMAD BIN SIFYAN said...

best ke bela kura2 nie?

Asch said...

memang ko taktau nak buat apa ni~

.::nisa::. said...

nana: bkn mghine lah. ak rase name Cici tu comel!;D

mad: bez! :D

asch: agak la~.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

enjoy! ^.^