follower. :)

Assalammualaikum :) Welc0me t0 my bl0g. Aku suka p0st entry mengikut apa yg terlintas kat dalam 0tak aku. And of course semua cerita pasal diri aku. Aku suka pasang background music kat bl0g aku dan selalu tukar2 ikut mo0d. WARNING ; PUBLIC DIARY.

Monday, May 9, 2011

saye juga keliru.

kolej matrikulasi selangor
program perakaunan

universiti sains islam malaysia
tamhidi perakaunan dan muamalat islam

kolej matrikulasi selangor
program perakaunan

universiti sains islam malaysia
tamhidi perakaunan dan muamalat islam

kolej matrikulasi selangor
program perakaunan

universiti sains islam malaysia
tamhidi perakaunan dan muamalat islam

kolej matrikulasi selangor
program perakaunan

universiti sains islam malaysia
tamhidi perakaunan dan muamalat islam

kolej matrikulasi selangor
program perakaunan

universiti sains islam malaysia
tamhidi perakaunan dan muamalat islam

kolej matrikulasi selangor
program perakaunan

universiti sains islam malaysia
tamhidi perakaunan dan muamalat islam

kolej matrikulasi selangor
program perakaunan

universiti sains islam malaysia
tamhidi perakaunan dan muamalat islam

.
.
.

.
.
.

.
.
.

mane satu nih?
saye perlu kan doa kawan2 utk membuat keputusan yg terbaik,
utk waktu2 urgent seperti ini.

YA ALLAH, BERILAH PETUNJUK DAN HIDAYAH MU KEPADA KAMI.
AMIN~

5 comments:

MUHAMMAD BIN SIFYAN said...

ko buat la solat istikharah...
mne tau nnti Allah bg ko choice yg terbaik ke....

Liyana said...

aku support ko nisa..gud luck~
doa banyak2 keyh.
klu ko pilih matriks,kte jumpe lgy :DD

diarikuiani said...

insyaallah ko pilih je ikot kte hati ko..
aku doakan ko selalu..
selangor ea??
hehe klu aku stu best sbb rmai geng
tpi kna g kuala pilah..
x pe..redha,usaha,tawakal

Hitori said...

pergh~ hebat~!
ko dah berjaya memeningkan kelapa aku~

.::nisa::. said...

mad: insyaALLAH.

nana & yani: thx coz slalu support ak! sayang korang! <3

hitori: haha,terime kasih. btw, welcome to my blog! :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

enjoy! ^.^