follower. :)

Assalammualaikum :) Welc0me t0 my bl0g. Aku suka p0st entry mengikut apa yg terlintas kat dalam 0tak aku. And of course semua cerita pasal diri aku. Aku suka pasang background music kat bl0g aku dan selalu tukar2 ikut mo0d. WARNING ; PUBLIC DIARY.

Saturday, July 23, 2011

dan sebenarnya

Lirik Lagu Dan Sebenarnya - Yuna

Oh bulan
Akan melayan diriku lagi
Pabila air mata membasahi pipi
Dan lagu-lagu di radio seolah-olah memerli aku
Pabila kau bersama yang lain

Adakah perasaan benci ini sebenarnya cinta
Yang masih bersemadi untukmu
Dan sebenarnya ku mengharapkan
Di sebalik senyumanmu itu
Kau juga merindui aku

Ku enggan
Berpura-pura ku bahagia
Ku enggan
Melihat kau bersama si dia
Oo ku akui cemburu mula menular dalam diri
Pabila kau bersama yang lain

Adakah perasaan benci ini sebenarnya cinta
Yang masih bersemadi untukmu
Dan sebenarnya ku mengharapkan
Di sebalik senyumanmu itu
Kau juga merindui aku

[Bridge]
Pabila kau merenung matanya
Ku rebah jatuh ke bumi
Di saat kau benar benar mahu pergi
Seperti ku bernafas dalam air
Adakah perasaan benci ini sebenarnya cinta
Yang masih bersemadi untukmu
Dan sebenarnya ku mengharapkan
Di sebalik senyumanmu itu
Kau juga merindui aku



p/s: picture hot di atas mmg SENGAJA diletakkan utk tujuan MENGGEDIK. kalau ad org menyampah dgn ak or nk puji ke or what so eva lah, please leave ur comment ok. peace. :)

5 comments:

Farah Razak said...

HAHAHA. apa kes ni ? HAHAHAHA

.::nisa::. said...

HAHAHAHAHAHA. Xde ap2 kes pun yg berlaku. gambar hanya hiasan. lelong pon ok kot. XD

Farah Razak said...

hahaha, kita lelong kubis ! HAHA

MUHAMMAD BIN SIFYAN said...

gmbar balak ko ke?

.::nisa::. said...

sorry. ak xde balak/bf/pakwe/sewaktu dgn ny okeeyyy.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

enjoy! ^.^