follower. :)

Assalammualaikum :) Welc0me t0 my bl0g. Aku suka p0st entry mengikut apa yg terlintas kat dalam 0tak aku. And of course semua cerita pasal diri aku. Aku suka pasang background music kat bl0g aku dan selalu tukar2 ikut mo0d. WARNING ; PUBLIC DIARY.

Friday, August 26, 2011

jawapan utk farah razak. dan khas utk KISASians.

pengkisahan semula.

untuk menjawab persoalan farah razak, ak nk share kat semua org. (ak x kire!) sbb kalau jawab kat comment, panjang sangat.

jawapan saya:

biase la muslimin kisas kn. ak ad post sumting yg MACAM klaka la (bg ak) kat group OFFICIAL kite tu, dengan niat, xnk la kawan2 ak ni serius sgt kn. nak letak bende mcm klaka2 sikit. tp malang ny, post ak di anggap lagha. mmg lagha pon. (ok,salah ak jugak post BENDA2 LAGHA kt group tu.mmg lepas ni xpost pape lg da kt situ). then, ad la muslimain yg comment kt post tu.

"xsuke post2 mcm ni. serius ni."

ad lg satu, bg quote/hadis,ak pn xtaw. ak x kesah kalau die nk tegur ak gune inbox ke, masalah ny sekarang, die comment kt post tu then semua member group boleh bace la kn comment die tu. (ak da remove post tu, sbb tak nk 'tmbah dosa org'). tu ap yg die comment la kn. ak rase post bodo tu xde la hal besar sgt smpai nk malu kn ak mcm tu.

.........................................................................................................................................................................

em, itu saja jawapan/cerita saya utk farah.

pendapat saya:

ok, mungkin muslimain tu x nak hal kecik/remeh tu jadi hal besar. i accept.

tp beragak la kn. ak malu doe!

ak rase boleh je kalau kau nk tegur org, ko inbox nasihat ko kt org tu, instead ko comment kt post die or share kat wall die. insyaAllah, nasihat ko sampai terus kt orang yg ko nk tegur tu. tanpa ko membuat kn die rase malu dan rase bodoh dgn diri sendiri. even kau membuat kn die sedar akan kesilapan die.

ap2 pn, ak terima je ap yg muslimain tu nasihat kt ak. terima kasih. ikhlas dari lubuk hati aku nih. bukan perli.

ok. betul. ak terasa dgn korg. tp, xpela. skrg ak da ok. minta maaf sgt2 kalau korg rase pendapat ak salah.

"ibarat meludah di khalayak, x salah, tp x sedap mata memandang."

terima kasih. :)

4 comments:

Farah Razak said...

ermm,nak ckp ap ye ?
well, 'muslimain' KI kaaan, mmg mcm tu. there's nothing to say about that. no offense.

MEREKA MMG BEGITU !

.::nisa::. said...

Xley nk ckp ap kn. Ak cukup bersabar dn terima je teguran dorg.

MUHAMMAD BIN SIFYAN said...

lek la nisa...
nk angin2 lak bulan pose ni...
wat tak tau je...

.::nisa::. said...

mad: mane x hangin satu badan. nasib baik ak jenis angin sekejap je. kalau x, mmg ak wat entry byk2 psal bende nih.

ap2 pn, ak da ok da ngn kawan2 ko tuh.

selepas ak text dorg. -.-"

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

enjoy! ^.^