follower. :)

Assalammualaikum :) Welc0me t0 my bl0g. Aku suka p0st entry mengikut apa yg terlintas kat dalam 0tak aku. And of course semua cerita pasal diri aku. Aku suka pasang background music kat bl0g aku dan selalu tukar2 ikut mo0d. WARNING ; PUBLIC DIARY.

Tuesday, September 20, 2011

kenapa?

assalammualaikum. ;)

entry kali ni, kita test minda. aku nak mengemukakan beberapa soalan2 yang telah lama bermain main dalam kepala aku. tapi, sampai sekarang, aku x tahu apa jawapan nya.

so, kalau boleh, korang2 yang membaca ni, tolong la aku jawab persoalan2 ni eh.

1. kenapa budak2 suka tengok cerita cartoon?

2. kenapa budak2 suka main air?

3. kenapa kanak2 lelaki suka sangat main ala2 ultraman, dragon ball *ad lg ke??*, boboi boy dll? cth; 'panahaann petiiiirrrrr~'. dan sbgai nya.

4.kenapa perempuan suka color pink?

5. kenapa mostly lelaki benci gile color pink?

6. kenapa orang suka sangat bersangka buruk dengan orang lain?

7. kenapa orang selalu 'judge a book by its cover'?

8. kenapa? kenapa? kenapa? dan kenapa?

tu je kot soalan2 aku. setakat ni laa. kalau ada lagi soalan, aku tanya lagi di entry akan datang.

instead nak elakkan daripada entry2 aku macam orang putus cinta x sambung2. haha. so, please help me by answering all those questions. ok? :D

*soalan 1 dengan 2 tu, tolong la jawab. sebab sampai sekarang aku selalu terleka tengok cartoon and suka main air. -.-"

8 comments:

irsyad said...

susah giler soklan2 ko.... lagi susah drpd exam physics aku....

krolrijal said...

btol r..mmg xtaw nk jwb pe..haha

MUHAMMAD BIN SIFYAN said...

jawapan nye lembu makan rumput...

.::nisa::. said...

ceyh. semua x menjawab soalan.

Hanna Adzhar said...

budak ske cartoon sbb dorg tak jumpe cartoon tu kat real life. Means, cartoon tu adalah bende yg boleh begerak gerak, tapi bukan macam bentuk mak ayah dorg, kawan2 dorg.. bla bla bla... ntah la nisa oiii. google xdpt eh?

suke main air? memey ar.. kalau main api pelik kot~

.::nisa::. said...

ouh! yaeh~! apabila cikgu da komen post kanak2 ak.

hanna: haha. ak malas nk google sbb ak nk jwpn dari korang2.

main angin? pelik x? *err. ap kne mengene?

chod said...

susa gak solan2 kau ye.btw nice writing:)

.::nisa::. said...

chod: wow. baru taw ko ad blog. memey la susah. sebab tu ak mntak tolong korang jawab kn?

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

enjoy! ^.^