follower. :)

Assalammualaikum :) Welc0me t0 my bl0g. Aku suka p0st entry mengikut apa yg terlintas kat dalam 0tak aku. And of course semua cerita pasal diri aku. Aku suka pasang background music kat bl0g aku dan selalu tukar2 ikut mo0d. WARNING ; PUBLIC DIARY.

Monday, September 26, 2011

sindrom

kawan saya sedang mengalami satu sindrom.
dia mengalami satu sindrom di mana
beliau keliru dan tak tahu sama ada ingin melupakan 'situasi' yang di alami
atau
terus berfikir mengenai nya dan melupakan pelajaran.
*na'uzubillah*

hal ini demikian kerana,
ramai jejaka ingin mencuba nasib menjadi calon suami untuk beliau.
*yaa. kami da 18 tahun, so, x mustahil la kalau ada orang masuk minang kan?*

anak datuk la.
adik pensyarah la.
engineer la.
anak bongsu la.
*eh? err.*

saya rase, bukan kawan saya SEORANG je yang mengalami nasib macam dia ni.
confirm, ramai laggiii.

so, saya sebagai sahabat, *ehem*
pesanan saya;

fikir kan la mana yang terbaik untuk hidup awak.
tapi kalau saya jadi awak,
saya belajar dulu.
da ada kerja, da ada duit sendir, kereta sendiri, rumah sendiri, *kalau mampu*,
baru saya fikir untuk benda2 tu.

apa2 pun keputusan awak2,
saya tetap sokong!! :D





p/s: post ini hanya rekaan semata2. :)
xde kene mengena dengan yang hidup or yang meninggal dunia. :)
of coz xde kene mengena dgn hidup aku. :)


maaf la, lately merepek je. *mmg blog ni tempat merapu. who want to join me?*
lagi2 pasal kahwin kan?? what the ................


......................................................................................................................................

exam2 aku:

muet speaking - 18/10/2011
pspm 1 (final matrix sem 1) - 21/10/2011 -----> 3/11/2011
muet reading, listening, writing - 19/11/2011

doa kan aku ye.
semoga dapat 4.00 in pspm
and band 4 in muet.

amin.. :)

2 comments:

MUHAMMAD BIN SIFYAN said...

aku exam jugak...
jawab leklok nanti...
jangan asyik ingat jantan je...

.::nisa::. said...

Wow mad. Mcm kasar 'jantan' tu. Ap2 pn, thx! N all the best 4 you too. :D

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

enjoy! ^.^