follower. :)

Assalammualaikum :) Welc0me t0 my bl0g. Aku suka p0st entry mengikut apa yg terlintas kat dalam 0tak aku. And of course semua cerita pasal diri aku. Aku suka pasang background music kat bl0g aku dan selalu tukar2 ikut mo0d. WARNING ; PUBLIC DIARY.

Thursday, December 29, 2011

buat betul-betul

assalamualaikum. :)

sejak kebelakangan ni, aku asyik la update status fesbuk, twiter pasal 'kahwin'.

mana tak nya, aku ni yang bagai nak rak bercinta *konon nya*, bercouple *konon nya*, berputus cinta *konon nya*, x jugak lah dirisik sesiapa. [oh, poor nisa. sabar eh. em.]

TAPI, kawan kepada kawan kawan aku, dah bertunang hari tu, *hari apa tah?* and nak nikah dah hujung bulan ni. thats mean, tak lama lagi. kawan aku, maksud nya dia umur sebaya dengan aku. suami dia, tua setahun dari aku. dan bakal bini dia. dan kawan kawan aku. ouh, dan, mereka alumni kisas.

apa aku merepek ni? SEMUA ORANG DAH TAHU KOT DIA NAK KAWIN?

tahniah! tahniah! barakallahlakuma. :D

situasi yang lain pulak, kawan aku sorang ni, dah ada boyfriend, tapi ter'fall-in-love' plak dengan classmate aku. sampai dok terkantoi kat boyfriend dia and classmate aku. bf dia sangat2 la sweet actually. so kawan aku ni x sampai hati nak clash, walaupun dah gaduh kecil besar.

akibat sekarang, kawan aku dengan dengan classmate aku, tak bertegur sapa sampai sekarang, emm, seminggu lah jugak. sebab kawan aku malu dengan classmate aku. malang nya lagi, kawan aku and classmate aku, dua2 classmate aku.

faham cerita? tak faham tak pe. sebab memang niat nak buat post baru, tp xtaw nk update apa. so, kesimpulan nya, aku merapu.

ACTUALLY, ACTUALLY, ACTUALLY.

aku nak bagitahu ni.

bila belajar, belajar betul2.
main, main betul2,
tengok tv, tenung betul2,
on9, on9 sefokus mungkin,
makan, makan senikmat yang boleh,
solat, solat khusyuk2,
bercinta, bercinta betul2, @bila dah nikah la kan?

conclusion --> buat sesuatu benda tu, biar sehabis baik. ok?

pesanan utk noranisa muhamad juga. :)

4 comments:

Chad Heavenray said...

yg penting aku nak carik awek luar negara~ huahahahahaha.....

MUHAMMAD BIN SIFYAN said...

kesian kawan aku nie...
cintan-cintun lagi...
satgi orang len yg kawen dulu...

Senna Bella :) said...

nisa , buat kad kawen btol2.. jgn lupe jmput ak t . :D

.::nisa::. said...

chad heavenray: okay okay. amik lah. nk sangt. amik2.

muhammad: haih. tu lah. sabar2. :)

senna bella: eh? ko dulu la asna! :DD

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

enjoy! ^.^