follower. :)

Assalammualaikum :) Welc0me t0 my bl0g. Aku suka p0st entry mengikut apa yg terlintas kat dalam 0tak aku. And of course semua cerita pasal diri aku. Aku suka pasang background music kat bl0g aku dan selalu tukar2 ikut mo0d. WARNING ; PUBLIC DIARY.

Sunday, December 18, 2011

kusiss terbakar

assalamualaikum. :) apa khabar semua? hehe.

haaa. aku ada satu berita tergempar ni. tengok tajuk pun kauorang tahu la gempak ke tak berita aku ni.

gile la weh! baru2 ni, dlm bulan disember gak, boleh plak terbakar sekolah kesayangan aku ni *Kuala Selangor Islamic Secondary School. tapi tak de la terbakar satu sekolah. terbakar kat aspura (asrama putera) je. dorm 3. kawan2 aku kate, punca kebakaran --> mercun.

sbb apa mercun? pada pendapat aku, mercun jadi punca kebakaran sbb dak2 SPM nak celebrate habis exam. kot ye nak celebrate habis exam pun, berpada pada la junior2 weyh. tak payah lah sampai dok pergi bakar hostel tu.



the result!



kesian pengetua, ustaz kamarul. confirm pening kepala.

sekian berita terkini dari saya. :)

3 comments:

fAdZ JunIOr said...

mak aih!!

ganeihnyer dak2 kusiss ni ek..

Qurratu A'yun said...

cess~
bnykla ko nyer mrcun...
litar pintas maa~ mase tu ramai blek.. dak laki tinggal 8 ketul je kat asrama... dorg nga nak lwn futsal ngn abg dm..tbe2 dorm tbakar plak :P

.::nisa::. said...

fadz junior: haha. tah la weh. ak pn xtaw la ap nk jadi ngn dorg nih. HAHA

qurratu a'yun: laa, lintar pintas ke. dak2 batch ak semua post kt group terbakar sebab mercun. HAHA. ap2 pn, tetap dasyat ah. huhu

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

enjoy! ^.^