follower. :)

Assalammualaikum :) Welc0me t0 my bl0g. Aku suka p0st entry mengikut apa yg terlintas kat dalam 0tak aku. And of course semua cerita pasal diri aku. Aku suka pasang background music kat bl0g aku dan selalu tukar2 ikut mo0d. WARNING ; PUBLIC DIARY.

Sunday, May 6, 2012

suka sangat!

halo halo halo! nak share something laa. seriusly, aku sayang gila dengan TV9. nak tau sebab apa? sebab diaorang buat satu reality show yang paling gempak lah! nak tahu ap? it's VERSUS.

you should know, yang aku super duper suka gila band band yang bertanding tu. memang gila ah! tiap hari jumaat je, tepat pukul 930 malam, aku akan menjadi tugu depan tv, sampai la habis versus tu.

band band yang bertanding :

aizat amdan dan band abang nya, anas amdan
ahli kumpulan hujan
ahli kumpulan sixth sense
black dan meet uncle hussien
ahli kumpulan sofarz

setakat ni dah 4 minggu show. 3 kali sixth sense masuk battle. battle ni perlawanan antara dua kumpulan yang dapat undian tertinggi dalam minggu tu.

aku rasa, sixth sense ni terlalu ramai peminat dia, sebab tu asyik dapat undian tertinggi je. tapi aku rase, tak de la sedap mane. serius, sixth sense tak best kalau live show. em. dan pada pendapat aku juga, ranking band ikut 'sesuka hati aku' adalah seperti berikut :

1. black parallax
2. go gerila
3. hujan
4. sixth sense
5. sofarz

apa apa pun, everything is my opinion! dan aku akan sentiasa sayang band band di atas. http://matcuoi.com

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

enjoy! ^.^