follower. :)

Assalammualaikum :) Welc0me t0 my bl0g. Aku suka p0st entry mengikut apa yg terlintas kat dalam 0tak aku. And of course semua cerita pasal diri aku. Aku suka pasang background music kat bl0g aku dan selalu tukar2 ikut mo0d. WARNING ; PUBLIC DIARY.

Thursday, January 31, 2013

Bersahaja


assalamualaikum to all readers!
tak ada motif pun nak buat entry inijust sahaja-sahaja.
sebab aku boring gilos.

dah dua minggu aku duduk bertapa dalam rumah. ada la sehari dua keluar dengan kawan-kawan. setelah berakhirnya semester satuthanks to all my lecturers. Ms Ho, Dr Chan, Dr Quah, En Shamsul, Prof Dr Sarjit, En Rizal. harapan saya, saya dah tak nak jumpa lecturers ni lagi. saya tak mahu repeat paper! lagi-lagi paper, , , , paper, , , haaahsemua paper lah!

like seriuosly, dah macam zombie aku duduk rumah ni woihbosan ya amat. aku pun tak tahu la apa bezanya cuti matrik 3 bulan yang aku tak kerja tu, dengan cuti sebulan ni. lagi seksa cuti sebulan. sebab gelabah fikir result kot? ataupun gelabah fikir hari-hari yang mendatang? tak tahu lah. yang pasti, cuti ni semacam tak tenang.

Ya Allah, berikanlah aku ketabahan!

nak kata bosan ya amat, tugas harian aku adalah seperti berikut;

bangun subuh, tidur balik, bangun, mandi, sarapan, tengok tv, tidur, zuhur, buka lappy, lunch, online, asar, mandi, tengok tv lagi, maghrib, makan malam, online/tengok tv, isyak, tidur. 

setiap hari ya kawan-kawan. aku rasa otak aku tak jalan. peluh tak keluar. aku dah cuba menjadikan memasak sebagai hobi, tapi masih tak berjaya. mana tak nya, kalau masak, tak ada siapa nak rasa, tak ada siapa nak komen. *cedih*

last-last, bila dah tak ada kerja sangat, dah dua hari aku main skype dengan Nana. HAHAHA. tak ada kerja seriuosly. bawa laptop jalan-jalan dalam dan keluar rumah. so, at least aku boleh tengok lah jalan dekat Southampton tu macam mana. kan? haha. padahal sama ja jalan dia. jalan tar juga. haihh. ye la, bila lagi aku nak jadi jakun okay?

DAN, sabtu ni, 2/2/2013, 3 orang kawan aku bakal bernikah dan berkawin. haa, sama ke tak? nikah kawin nikah kawin. mana-mana lah

barakallah untuk kawan seKisas, Sufi dan bakal isteri nya. serta Ainisyahira dan bakal suami nya. barakallah juga untuk kawan seKMS, seKuliahhA2 Syafira dan bakal suami nya.

barakallah juga untuk siapa-siapa lah yang kawin. yang sebaya dengan aku, dan akan berkawin. barakallah. semoga sejahtera di alam perkahwinan.

pergh.

sekian saja catatan saya, esok mungkin ada lagi. mungkin juga esok saya telah tiada.

assalamualaikum. :)

6 comments:

izzati said...

pergh..ramai gle yg nk kahwin!!syafira mana wei?? hang bila lagi??????

Shazwani Ramly said...

hahaha. nisa bila lg nak kawen?

D-SIM said...

cuti tu qada tidor lah ! :D

.::nisa::. said...

izzati : syap budak kuliah aku. memang dia da tunang time matrik hari tu.

wani : aku? kawin? entah. hahaha

d-sim : pening gila kot kalau tidur seharian. -.-"

Elisa Yasmin said...

nisa, kite rindu awk. ok u je bye :)

.::nisa::. said...

elisa : OMG OMG OMG!! :O tu laaa. hari tu nak jumpe, busy sangaatt. nasib lee

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

enjoy! ^.^