follower. :)

Assalammualaikum :) Welc0me t0 my bl0g. Aku suka p0st entry mengikut apa yg terlintas kat dalam 0tak aku. And of course semua cerita pasal diri aku. Aku suka pasang background music kat bl0g aku dan selalu tukar2 ikut mo0d. WARNING ; PUBLIC DIARY.

Saturday, April 26, 2014

kalau

Kalau lah aku tak undur diri
Kalau lah aku minta kau stay
Kalau lah aku berusaha untuk rebut kau
Kalau lah aku berusaha lebih sikit untuk pikat hati kau
Kalau lah aku tak minta kau cari orang lain
Kalau lah aku pujuk kau
Kalau lah aku boleh ubat hati kau
Kalau lah aku boleh jaga hati kau
Kalau lah aku buat kau sentiasa bahagia
Mesti kau milik aku sekarang dan selamanya

Hey, aku pernah letakkan kau dalam masa depan aku
Membayangkan bersama keluarga baru

Masih menunggu
Kalau-kalau kembali
Kalau-kalau kau boleh jadi milik aku sekarang dan selamanya

#SembangKalau
#PostKhasJiwang


2 comments:

Anonymous said...

#sembangkalaugajahbolehterbang ��
#kekasihgelap

Anonymous said...

Maaf atas kekhilafan diri ini
#1602

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

enjoy! ^.^