follower. :)

Assalammualaikum :) Welc0me t0 my bl0g. Aku suka p0st entry mengikut apa yg terlintas kat dalam 0tak aku. And of course semua cerita pasal diri aku. Aku suka pasang background music kat bl0g aku dan selalu tukar2 ikut mo0d. WARNING ; PUBLIC DIARY.

Thursday, May 22, 2014

kelab malam

apa yang terlintas dekat otak kau pasal kelab malam? 
zouq. library. perempuanarak. drugs. muzik
semua berbayar.

apa yang terlintas dekat fikiran kau pasal kuala lumpur?
klcc. pavilion. bukit bintang. bandar.
kota metropolitan.
kota yang tidak tidur katanya.

ya. kuala lumpur adalah bandar.
ibu kota.
semua tahu.
orang kampung pun tahu.

orang dahulu seboleh mungkin tak nak anak-anak masuk kuala lumpur.
sepatutnya sekarang pun sama.
bukan patut dibanggakan kuala lumpur.
benar, kuala lumpur maju.
macam lah dekat shah alam kau tak boleh hidup.

apa kaitan kelab malam dengan kuala lumpur?
kelab malam berbayar untuk hiburan dan gadis-gadis.
kuala lumpur tak perlu.
kau boleh pikat mana-mana gadis.
suka sama suka.
kau dah boleh dapat layanan seperti di kelab malam.

tak perlu tunggu umur 21 tahun nak masuk zouq.
tunggu saja kau masuk mana-mana ipta ipts.
bebas.
tak semestinya ijazah.
kau mungkin hanyut.

kuala lumpur = kelab malam.

Sunday, May 18, 2014

tiada kaitan

Kalau la sakit hati ni boleh terzahir, darah mengalir keluar tersebur sembur dari mulut gamaknya.

Semua persoalan yang kita persoalkan tentang orang lain, soal diri kita balik. Kerana mereka manusia, kita juga manusia.

Amboi sakitnya tengok kau bermesra mesra. Aku yang melihat, aku yang pedih. Mungkin macam inilah perasaannya. Padan muka?

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

enjoy! ^.^